Koffie met een boek in de zon, op het terrasje vooraan – zalig. Dat originele, zonnige plekje is steevast dé blikvanger wanneer er bezoek over de vloer komt. Het lijkt zo eenvoudig, maar tegelijk is het zo’n fijne feature die deze plek extra aantrekkelijk maakt.
Wat ook fijn is, is de ruimte die je hier hebt. Als er mensen blijven logeren of langskomen, is het superhandig dat er twee badkamers en twee toiletten zijn.
De ligging maakt het verder helemaal af: parkeren kan voor de deur, dus je hoeft nooit rondjes te rijden op zoek naar een plaatsje. Alles ligt op wandelafstand, je zit midden in het centrum, en op tien minuten stap je naar het station, met de prachtige Botanique aan het einde van de straat...Voor stadsmussen als ons is dit echt de gedroomde uitvalsbasis.